TOTO JE POŽEHNANIE

03.06.2018

" Ale toto je tá múdrosť"   hovorí breza
" Múdrosť života sa už deje"    hovorí tichšie duša
" To , čo sa deje, je teraz Tvoje požehnanie"   hovoria obe


Zobúdzam sa s nevoľnosťou v žalúdku. Zase cítim zlyhanie a pochybnosti o celom tomto projekte. Ako písať o vlastnom zlyhaní a motivovať ľudí?                                                          Alebo písať len o úspechoch a  zlyhaniach pomlčať? Tak, ako to robí celý svet?

Duša mi ale tichším hlasom hovorí,zo strachom, či jej uverím

" Ale presne o tom píšeš, vidieť zlyhanie ako šancu.                                                                Lekciu.                                                                                                                                        Požehnanie.

Vstávam a púšťam si hudbu. Je až neuveriteľné, ako sa mi v istých momentoch nechce  žiť. Psychiater by ma zaradil do kategórie diagnóz.
Predpísal lieky a ja by som vedela žiť preto, lebo nič necítim.

Púšťam hudbu, zapaľujem sviečky, kadidlo, tyčinky.
Vďake tejto atmosfére začínam upratovať v spálni, kuchyni, aby som mala upratané, pre moju meditáciu, ktorú ani neviem, či budem robiť.

Vyťahujem žalúzie a z krištáľov zavesených na oknách zasvieti milión svetielok.                             Na hudbu vlním panvou a oživujem pradávnu životnú energiu ktorá mi bola predaná cez rodinnú líniu žien.

Beriem kotlík z ktorého stúpa dym.
Idem do záhrady a dýcham špirálovým dychom do slnka, brezy a záhrady a privolávam LÁSKU.
Pristupujem k breze, a prosím ju o múdrosť.

Zrazu mi prichádza odpoveď.                                                                                                              " Ale toto je tá múdrosť"
" Múdrosť života sa už deje"
" To , čo sa deje, je teraz Tvoje požehnanie"

Zapisujem si tieto slová.
Verím odpovediam z brezy, z mojej duše.                                                                                 VERÍM IM.                                                                                                                                      SEBE.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky