O TALENTOCH A VLASTNEJ DUŠI

18.07.2018

Alebo po nebo a naspäť.

" NAŠE NAOZAJSTNÉ NEZMENENÉ  "JA"  JE UKRYTÉ V NAŠICH VRODENÝCH TALENTOCH.     Vráťme sa k nim a nájdeme seba samých v našej najčistejšej esenciálnej podobe. "                    

Ani neviem, kedy som použila tú vetu prvý krát.

" Hľadám seba samú "

" Kto naozaj som?"

" Aký zmysel má môj život? "

" Zažijem niekedy v živote lásku? "

" Prečo nedokážem okrem práce a oddychu od mojej práce nič iné robiť? "

" Čo zo životom, ak nedosiahnem všetky méty, ktoré mi boli predkladané ako pravda? "

" Čo zo životom, keď už som ich dosiahla? "

"Čo teraz???"

Ako školopovinné dieťa som začala písať. Popísala som celé zošity. Príbehy čítali spolužiačky v škole a dovolila som si niečo predložiť mojej slovenčinárke. Keďže som školu viac blicovala,     ako navštevovala, nemala som šancu od učiteľov, aby ma podporili v tvorení.

Napriek tomu, že sa mi chcelo rozprávať a vyjadriť sa miliónom slov, sekerkou sa moja slovná zásoba utínala na spoločensky prijateľné diplomatické vety. Otázky ostávali nezodpovedané a pocit, že ohrozujem mojimi slovami seba aj druhých mi sykal na krk : " PSSSSSSSSST" Tak je to správne.

Po rokoch začínam čítať nedovolenú literatúru. Preskúmavať rôzne mysliteľské smery. Spoznávať múdrych ľudí, ale aj takých, čo sa na mudrcov len hrajú. Milujem a odpúšťam.         Sebe, aj druhým.

Dnes mi cez rozhovor došlo, kde je ukryté naše naozajstné ja.

" Ty máš fakt neskutočný dar rétoriky " píše Deniska

A vtedy mi to došlo. Aj vďake tejto úžasnej žene.

" Práve v tom, pre čo som tak často po tej hube dostávala, teraz vnímam ako silnú stránku...teda, že mi papula nezastane. Aby zastala, píšem...Našťastie sme si všetci rovní. Každý má svoj dar, talent..alebo nazvime to, že máme našu prirodzenosť. Buď ju potláčame, alebo si dovolíme vrátiť sa k nej. Priznám sa, stále pociťujem v žalúdku trochu nevoľnosť, keď vyjde nejaký článok na verejnosť. Ale nie je iná cesta, ako každého tá naša...ĎAKUJEM že čítaš aj Ty moje myšlienky, a je mi cťou, ak môžu byť druhým nápomocné "  odpisujem jej

NAŠE NAOZAJSTNÉ NEZMENENÉ JA JE UKRYTÉ V NAŠICH VRODENÝCH TALENTOCH. Vráťme sa k nim a nájdeme seba samých v našej najčistejšej esenciálnej podobe.

S láskou k Sebe

S láskou k Vám

Elena Petrus


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky