MILOVANÉ MÚDRE ŽENY.

10.09.2017

Dobré ráno,múdre ženy.
Nevnímam Vás ako sestry.
Skôr ako múdre ženy, ktoré ma učia.
Ste moje učiteľky a som za Vás vďačná.
Za každú jednu...

Po prečítaní riadkov o zbavovaní sa starého sa mi udialo už dva týždne pred tým to, že mám silnú potrebu vypratávať dom.
Samozrejme, to mám už dlho.
Ale nenašiel sa čas,ani energia na túto činnosť.
A ja asi celý život nerobím nič, čo sa patrí.Ak to nepríde samo, že to tak cítim..neurobím už nič.

Energia prichádza sama.
Nemusím sa do ničoho nútiť.
Zastavil ma až plný smetiak, lebo nemám kde hádzať staré veci.

Šatstvo darujem už dlho a vždy sa nájde dobrá duša, čo si tie obrovské vrecia zoberie a rozdá druhým.
Verte,neverte, niekedy ani nemám komu darovať nepotrebné. Plné vrecia čakajú po tichu na svoju príležitosť.
Pociťujem silnú potrebu sa zbaviť starého zničeného nábytku.

Od našeho posledného stretnutia nedokážem jesť mäso.Nie preto, že vraj je to zdravé a bolo by lepšie...
Jednoducho sa mi dvíha žalúdok z mäsa. Varím podobne, ako sme sa stravovali na Planinke.

ŠTRIKOVANÍM ukľudnňujem moju dušu a dostávam sa do akého si tranzu.
Začínam pociťovať mágiu pri upratovaní a staraní sa o deti.
Mágiu matky, ktorú som ja nemala.
Mala..ale odmietala som ju.
Utekala som z tejto činnosti, lebo som ju považovala za zneužívanie žien.
Obsluhovanie mužov, ktorých som si často vyberala, a bola im matkou, len preto, aby som bola milovaná.

Prijateľná.

Krorí si ma vyberali len preto, aby sa nemuseli stať naozajstnými mužmi.

Cítim mágiu upratovania a umývania.
Mágiu, keď som stále nápomocná deťom.
A nepotrebujem toľko priestoru pre seba.
Mágia obyčajných vecí.

Pokoj, že už nič nemusím. A nič nemusí prísť, aby som bola šťastnejšia....

Teším sa na Vás.
Možno budem zase len v sebe,a nebudem sa zúčastňovať na rozhovoroch s Vami.
Potrebujem využiť čas len na seba.
Čo naozaj cítim.
Hlavne na to, čo v reálnom živote odmietam a nechcem cítiť.
To sú často ťažké veci.
Tam, vo Vašej energii si to dovolím.
Tam to zvládam ľahšie, ako doma, kde si myslím, že musím byť silná.
Cítim k Vám lásku aj vďačnosť.
( samozrejme, že mi zrkadlíte aj veci, ktoré ma znervozňujú a lezú mi na nervy...ale aj to je o mne..nie o Vás. A aj tieto veci, a
k sa im nebránim, liečia moju dušu♥️♥️♥️♥️♥️)

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky