KRITIKA

19.08.2018

" Nevydávaj sa na zbytočné cesty, pretože sú naozaj márne. Ego si ich môže priať, ale duch sa po nich vydať nemôže, pretože nie je ochotný opustiť svoj základ "  KURZ ZÁZRAKOV

Najväčšou výzvou našej spoločnosti je, vrátiť sa k sebe samým. Odhaliť, kto naozaj sme. Táto cesta je často boľavá, lebo sme boli celý náš život trestaní za odvahu, ísť vlastnou cestou. Niekto to vzdal a úplne sa poddal ilúzii dokonalosti. Niekto sa aj cez facky znova postavil a občas dokázal ísť podľa vlastnej intuície.

Táto vlastná cesta je vždy spojená s osamelosťou. Ilúzia, že nemáme okolo nás húfy ľudí nám spôsobovala osamelosť. Niekto nám nahovoril, že sme sami, lebo rebelujeme a toto je trest za to. Často som v mojej samote pozorovala skupinky ľudí, ktorí neboli sami len preto, že si nedovolili ísť vlastnou cestou. Vlastne boli , len medzi veľa ľuďmi.

Neviem čo je horšie. Byť naozaj sám v samote, alebo sa cítiť sám napriek tomu, že máme okolo seba ľudí. Dlho som verila tomu, že barometer správnosti je, ak ma ľudia obdivujú, tlieskajú mi a prijímajú ma. Dlho som to od ľudí aj očakávala, aby som pre nich bola dôležitá. Dôležitejšia , ako sama pre seba. Lebo vraj byť sama pre seba je negatívne.

Dlho som si myslela, že tí druhí sú zodpovední za to, ako sa ja budem cítiť. Ohýbam sa všetkými smermi len preto, aby som bola pre spoločnosť prijateľná. Chcem aj ja vedieť zahrať tú ilúziu dokonalosti. V bubline, v ktorej sú všetci. Aj ja tam chcem byť. Celú mladosť. Nedarí sa mi. Dlho potom to vnímam ako trest.

Včera som pochopila, že vlastne som mala šťastie. Obrovské šťastie, že som predsa mala nejaký ten priestor byť sama sebou. Občas som za to dostala po hube, ale niekedy ani nie. Pochopila som, že tí druhí, ktorí naozaj vytvorili bublinu dokonalosti,v ktorú som uverila...nemali ani kúsok priestoru, aby sa mohli vydať vlastnou cestou.

Že šleha prichádzala oveľa častejšie v najrôznejších podobách. V mojom srdci sa rodí súcit. K sebe, že som sa celé tie roky odsudzovala za to, že medzi " NICH " nepatrím. K druhým, lebo vytvorili tak dokonalú, ružovú, obrovskú bublinu ilúzie dokonalosti zo strachu. Kde nebol priestor prežiť vlastnú pravdu. Kde prišla šleha za každú jednu myšlienku, ktorú si dovolili vysloviť.

Aj tak sa rodí láska k sebe a láska k druhým.

S láskou k sebe

S láskou k Vám.......



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky