BOH verzus DIABOL

24.06.2018

Alebo niečo o mužoch a o našom mužskom protipóle v nás.

Vďaka informáciám a obrovskej ponuke tém o ženskosti, som pochopila moju silnú ženskú stránku. Aspoň teda z časti. Pochopila som, aké bol potrebné začať tancovať a cítiť vlastné ženské telo. Moju silu a mágiu. Energiu a schopnosť zhmotňovať realitu cez môj hlas, dych a telo. Naučila som sa milovať v sebe bohyňu aj démona , tieň bohyne.....A bolo mi v tom naozaj, naozaj dobre.

" A čo muži? " dostala som veľa krát otázku.                                                                                   Tých neriešim, veď ak si spracujem moju ženskú stránku, ostatné sa dorieši samo.                Nedorieši.                                                                                                                                       Postupne mi to začalo dochádzať a ja som len pozorovala, ako odmietam túto tému v sebe spracovávať.                                                                                                                                     Odmietam samého Boha v mužskej podobe. Otvára sa mi nožík vo vrecku, keď si spomeniem, ako mi BOH bol často krát predstavovaný. No a po Bohu prišiel muž........

Naozaj mi je občas mužov ľúto. Naučili nás milovať len boha a diabla nenávidieť. Robiť sa že neexistuje. Vidieť len to dobré, milé., čisté, ne-hriešne.                                                                Proste BOHA.                                                                                                                              Žijeme v ilúzii, že tieň neexistuje.......A keď príde muž, teda pán boh....milujeme jeho božskú stránku. Tiene odmietame.......

U mužov je to podobne. Aj ony dostali obraz BOHA rovnako, ako my...len teda oni prídu po BOHU prví... Tiež milujú v nás tú sväticu, a keď si želajú diablicu...tak len tajne, skryte...a už vôbec nie legálne. Legálne majú predsa sväticu. Lebo to je pravda. Tiene..si netreba všímať..akože neexistujú.....

A tak   sa hráme na svätice, aby sme boli milované.                                                                         A tak sa hráte na svätcov, aby to malo nejakú duchovnú podstatu. Skrývame naše tiene a denno denne sa za ne bičujeme. Veľká hra na svätcov.                                                                   A to, čo skrývame, potláčame, krásne silnie, rastie..                                                                            Niekto to dokáže skrývať celý život...Odobrí si svoje skrývanie a funguje.

Ja sa obraciam k ďalšiemu obrazu z mužského sveta, teda BOH, ale aj prepracovanosť, absencia otcov. Boli tu , aj neboli... Sami riešili neriešiteľné .                                                              Ale aj iné mužské role, úchylákov, čo sa im podarilo ma v mladosti na ulici obchytkať a ja som zomierala hrôzou. Alebo zmanipulovaných mužov, ktorých lásku som si chcela zaslúžiť mojou úžasnosťou...

Zrkadlo mužského sveta toho, čím nie som.

A tak sa pokúšam vidieť pravdu, aká naozaj je. Prijímam všetky tie sračky za to obrovské divadlo, ktorému som verila. Púšťam si piesne, ktoré mi tohoto mužského pána boha pripomínajú a vnímam odpor, pretvárku, faloš, manipulovateľnosť, ktoré mi tieto piesne pripomínajú rovnako...ako pána boha.

Neutekám pred tým a viem, že duša mi v láske dá odpoveď. Že všetko má svoj zmysel. Viem, že niekde uprostred lásky je to úplne inak, ako mi to sprostredkoval vonkajší svet.......

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky